Nedan ser du beskrivningar av de gruppass som vi normalt erbjuder. Som medlem ser du schemat samt  bokar plats till  gruppassen via vår app. Det är även möjligt att boka plats under Boka Pass nedan, 

 

 



CIRKELFYS 3x3x30: Styrketräning med pulshöjande inslag som jobbas i olika stationer utefter individens förmåga. Du får hjälp av instruktören att hitta korrekt teknik under hela passet. Passets längd är 45 minuter.

CORE: Ett funktionellt träningspass för mage och rygg. Fokus ligger på att bygga upp styrka, stabilitet och balans. Genom att stärka din bål förbereder du dig för både andra former av träning och kroppsliga påfrestningar i vardagen. Passets längd är 30 minuter.

COMPLETE ALLROUND: I det här passet jobbar vi i 3 stationer; styrka överkropp, styrka underkropp och kondition. Arbetstid 1 min, vila 1 min. Du bestämmer själv hur tufft det ska bli, så kom och testa. Instruktören hjälper dej att hitta rätt teknik i övningarna. Passets längd är 45 min.

FLOW: Här utmanar vi både rörlighet, styrka och balans med övningar som går i ett  långsamt  tempo. Passets längd är 45 min och inkluderar en avslappning i slutet.

FUNKTIONELL MIX:   Här utmanar vi kroppen i övningar som involverar flera muskelgrupper i flera olika rörelseplan. Hela kroppen kommer att få jobba i styrke-, balans- och pulshöjande övningar. Passet innehåller 3 block med olika övningar, och i varje block jobbar vi 8x40/20. Passets längd är 45 min.

RYGGFOKUS: Lätt styrketräning som jobbar förebyggande/rehabiliterande mot rygg, axlar och nacke. Instruktören hjälper dej att hitta korrekt teknik i övningarna. Passets längd är 30 min.

SKIVSTÅNG EXPRESS: Passet där du på bara 45 min får träna igenom kroppens stora muskelgrupper med hjälp av skivstång och viktplattor. VI fokuserar på varje muskelgrupp i 4x45 sek och du jobbar i ditt efter tempo under varje intervall.

SENIORFOKUS:  Passen Seniorfokus Styrka & Balans, Seniorfokus Cirkelträning, Seniorfokus Styrka/Rygg och Seniorpass Indoor Bike riktar sig till dej som senior. Här anpassar vi träningen och övningarna så att det passar dej som senior extra bra.

INDOOR BIKE: Våra cykelpass inomhus ger dig rolig, enkel och effektiv konditionsträning. Passen innehåller en variation mellan raksträckor och backar i olika tempon och intervaller. Passen finns som både 45 och 60 min.